fbpx

כך תשדרגו את המטבח לפני מכירה

כך תשדרגו את המטבח לפני מכירה
0524866691
שתפו עם חברים
מלאו כאן פרטים
ונחזור אליכם בהקדם!

כך תשדרגו את המטבח לפני מכירה

כל בית שעומד בפני מכירה יכול להעלות את שווי הנכס על ידי ביצוע מספר פעולות שיפוץ פשוטות המעניקות מראה חדש או יוקרתי יותר לכל החללים. אך למעשה, מסתבר ששדרוג המטבח לבדו עשוי להספיק פעמים רבות להקפצת השווי ולמשוך הרבה יותר קונים פוטנציאליים.

המטבח כבר מזמן איננו נחשב לחלל צדדי ושולי בתוך הבית הישראלי. המטבח זוכה להדרת כבוד מיוחדת על ידי חיבור במפתח אחד בדרך כלל עם הסלון ובכך הופך לחלק בלתי נפרד מהחלל המרכזי והשימושי ביותר של כלל המתגוררים בבית. מעבר לרצון לשדר מטבח מעוצב, הקונים הישראליים מעוניינים במקום נוח לבישולים ולארוחות, בפרקטיקה ברמה גבוהה ובמענה מגוון לצרכים. בית עם מטבח ברמה גבוהה צפוי להימכר מוקדם יותר ובהשקעה גבוהה יותר, מאשר מטבח מיושן או סביר בלבד. לכן השדרוג של המטבח לבדו לפני המכירה הוא אפשרי ואפילו כדאי.

בתקציב קטן: בצעו תיקונים פשוטים

לפני חשיפת הנכס לקונים, מומלץ לסייד את קירות המטבח ולתקן צירים רופפים של ארונות ומגירות. הקונים עשויים לפתוח דלתות רבות במטבח כדי לבדוק את כשרותו וכמובן לבחון את מצב הברז, הכיור והצנרת שגם עליהם לא כדאי לפסוח. וודאו שזרימת המים בברז הכיור תקינה, שאין דליפות מהצנרת שמתחת ושהכיור עצמו נקי וטהור. מטבח שאין בו ליקויים או תקלות בולטות לעין יגרום למכירה הרבה יותר קלה מאשר לבית עם מטבח שיצריך תיקונים מאת מספר בעלי מקצוע.

בתקציב מאוד קטן: עצבו קצת

נכון שהמעבר לא מעודד אתכם לעצב כך לפתע את אזור המטבח, אבל כשהמקום נתפס כנקי ומאורגן, הוא מסוגל להרשים יותר את הקונים גם לגבי העובדה ששמרתם על הבית והוא במצב טוב. אפשר להוסיף וילון אורגנזה קטן לחלון המטבח, מתקן תלייה לכלי הבישול ולהתחדש בסט מגבות. אלו למעשה מוצרים בסיסיים וזולים מאוד, אך שמעניקים מעט יותר עניין ותחושה טובה לגבי המטבח שלכם. אם אתם מוכנים להשקיע אפילו קצת יותר, קנו ידיות חדשות למגירות והארונות ואפילו שטיח מטבח או תמונה מעוצבת.

טפלו בתאורה

מטבח הוא מקום הזקוק לאור חזק ורב. אם המטבח שלכם סובל מפלורסנט שדולק חלקית, מנורה מהבהבת או מאור צהוב ומיושן, זה הזמן להתקדם לגוף תאורה גדול ומשוכלל יותר. רצוי שגוף התאורה יספק כמה שיותר אור לבן ויחלוש על פני שטח רחב יותר במטבח. אם עדיין קיימים אזורים מוצללים, רצוי לשקול תוספת של בית מנורה ומתג חשמלי, המספקים גם מודולריות רבה יותר לסביבת המטבח.

קורט צמחיה

טיפ מדהים של מתווכי דירות מגיע דווקא מכיוון הניחוח הטבעי והאנרגטי שמעניקים צמחים לאזור המטבח. תוכלו להציב אדנית תבלינים המפיצים ניחוח טוב ולתלות אותה על מתלה בר ייעודי, לקנות עציץ ולמקם בפינה בולטת ואפילו לשלב צמח מטפס המשתלשל כלפי מטה מהדפנות של הארון העליון. התוצאה נעימה, משרה אווירה וגם "מוכרת" הרבה יותר טוב בתמונות ובמפגש של הקונים עם המקום.

השקיעו בניקיון

אמנם נשמע שמדובר בעיקרון בנאלי למדי, אך זה הזמן למרק היטב את כל המשטחים החיצוניים והפנימיים של המטבח, להבריק את הכיריים והתנור, לנגב את שאריות השמן והרוטב שנזלו פעם על המגירה הנמוכה ולהסיר אבק ממקומות חבויים. קונים שמביטים על מטבח נקי מקבלים ממנו פעמים רבות הבנה כוללת לגבי הבית והאנשים שחיים בו, על הרגלי הניקיון שלהם ואיכות הבית ומקבלים לגביו תחושות חיוביות. וגם אם לא מדובר בפעולה האחרונה שצריך לבצע כדי שהקונים שלכם ישתכנעו, אין כל ספק שהיא תצטרך להיות אחת הראשונות והחשובות שבהן.

דילוג לתוכן